کاوه کمپانی

تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار، درب آکاردئونی، درب فلزی و...

کاوه کمپانی

تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار، درب آکاردئونی، درب فلزی و...

  • ۰
  • ۰

 

 

این روزها آپارتمان های سر به فلک کشیده و مجتمع های مسکونی با واحدهای زیاد در همه محلات دیده می شوند. حفظ امنیت از منازل دیگر به سادگی گذشته نیست. نصب حفاظ و درب کرکره ای بر روی درب آپارتمان های مسکونی امری رایج برای حفظ آرامش ساکنین است. بسیاری از اوقات ساکنین مجتمع افراد خانوار و فامیل های وابسته را نمی شناسند. به این ترتیب امکان شناسایی افراد ساکن با دیگر افراد بیگانه و حتی سارقین وجود ندارد. بی توجهی در نصب حفاظ های امنیتی و درب آکاردئون راه را برای ورود ساکنین به داخل منازل باز می کند.

شاغل بودن زوجین موجب شده تا در طول روز بسیاری از منازل مسکونی خالی از سکنه باشند و این امر فرصت خوبی را برای سرقت مهیا می کند. درب آکاردئون کاوه با قدرت بازدارندگی کامل، آرامش و امنیت را به خانواده ها هدیه می کند. دیگر نگران خالی بودن منزل خود نباشید ما امنیت را به بهایی اندک در اختیارتان قرار می دهیم. فروش در آکاردئون به صورت تکی با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.

مدیریت مجتمع های مسکونی می توانند سفارش عمده برای ساخت درهای آکاردئون همه واحدها را یکجا ثبت کنند. برای آگاهی از تسهیلات فروش در آکاردئونی کاوه با ما تماس بگیرید.

درب کرکره ای

  • ۹۹/۱۱/۲۴
  • سپیده شکری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی